לאחר שקיבלתם משכנתא הגיע הזמן לחפש אדריכל ומעצב פנים

בשעה טובה קיבלתם משכנתא עבור הבית החדש, אך האם חשבתם לגבי לקיחה של מעצב פנים ואדריכל?
תרשים משכנתא

תוכן עניינים

בשעה טובה קיבלתם משכנתא עבור הבית החדש, אך האם חשבתם לגבי לקיחה של מעצב פנים ואדריכל? אנחנו בדיוק פה בשביל זה.

חשיבות של תכנון מקדים – חסכון אדיר בעלויות

מעבר לבית חדש הוא בהחלט אירוע מרגש אשר טומן בחובו הרבה מאוד לחץ והתרגשות, אשר מובנים מאליהם, בטח כאשר מדובר ברכישה המשמעותית ביותר אותה כל אדם מבצע – והיא רכישה של בית חדש. חשוב מאוד לשים לב כי כיום תנאי המימון המשתלמים גורמים לכך שניתן לרכוש בתים כמו גם קרקעות במחירים אטרקטיביים יותר מתמיד, אבל עליה וקוץ בה – רבים אשר קיבלו את המשכנתא לא יודעים מהיכן בכלל להתחיל. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, וזאת משום שאנו הבנו את החשיבות הרבה של לקיחה של אדריכל לתכנון מקדים של המבנה כמו גם מעצב פנים בחיפה למשל, וזאת כדי להקל עליכם במלכה הסיזיפית הזו. ע"פ הערכות בתחום, בנייה ועיצוב של בית יכולים לארוך בין שנה וחצי לשנתיים במקרה הטוב, תלוי מאוד בנסיבות. ככל שנקדים לבצע תכנון מוקדם, כך ניתן להבטיח כי הבית יהיה לשביעות רצונו המלאה, וזאת מבלי לחשוש להוצאה כספית נוספת מעבר לעלות הראשונית כמו גם שקט נפשי לכל אורך התהליך.

כיצד בוחרים אדריכל ומעצב פנים?

אדריכלות היא מקצוע מורכב ביותר אשר דורש מהעסוקים בו שנים ארוכות של התמחות, זאת לאור העובדה כי יש לקחת בחשבון מגוון רחב של מרכיבים. לכן, כאשר קיבלתם משכנתא ואתם שואלים את עצמכם כיצד לבחור אדריכל התשובה שלנו היא פנייה אל חברה מקצועית כמו משרד מינסוב אדריכלות ועיצוב פנים אשר מתמחה בעיצוב פנים ותכנון אדריכלי. למעשה, תחום האדריכלות ותחום עיצוב הפנים הולכים יד ביד וזאת משום שמעבר לתכנון של המעטפת החיצונית אין ספק כי יש לחשוב גם על המעטפת הפנימית, זאת על מנת שהעיצוב החיצוני יתכתב עם העיצוב הפנימי, הן בהיבט העיצובי והן בהיבט הפרקטי. על כן, באמצעות צוות המומחים של המשרד אשר מורכב מטובי מעצבי הפנים והאדריכלים בישראל תוכלו לקבל שירות צמוד לכל אורך התהליך, זאת תוך הבנה מעמיקה של הצרכים שלכם ושל בני הבית כמו גם מימוש החזון העיצובי, זאת במחיר משתלם ואטרקטיבי.

השקעה במשרד אדריכלות ועיצוב פנים – השקעה לעתיד

אין עוררין על כך שלקיחה של משרד כמו מינסוב אדריכלות ועיצוב פנים הוא חיסכון אדיר בעלויות, זאת משום שאם קיבלתם את סכום הכסף מהמשכנתא מוטב כי תשקיעו אותו בחוכמה במשרד כמו מינסוב אדריכלות ועיצוב פנים אשר יידע להעניק לכם את השקט הנפשי בתהליך הארוך הזה כמו גם להוביל את הפרויקט מתחילתו ועד סופו לשביעות רצונכם המלאה. לקבלת פרטים נוספים ותיאום ייעוץ ראשוני, ניתן להשאיר פרטים באתר ונציג החברה יחזור אליכם בהקדם.