ארנפלד סוכנות לביטוח

הצעה לביטוח רכב

קבלת הצעה אטרקטיבית מחברת הביטוח אינה מזל אלא עבודה מתודית ויעילה למול חברות הביטוח ואינה שונה מהאופן בו נכון לפעול למול חברות גדולות אחרות כמו אינטרנט, שירותי בנקאות או תקשורת וטלוויזיה. עבודה יסודית וסיסטמטית תוביל להצעות אטרקטיביות.

אך על אף האמור יותר מדי אנשים מרגישים, ובצדק, כי יכלו לקבל הצעת ביטוח אטרקטיבית יותר בעבור הרכב שלהם.

חיסכון בעולם הביטוחים הוא חיסכון נקי. זאת מאחר וכאשר פועלים באופן נכון ומצליחים לקבל הצעה טובה יותר לפוליסה זהה או דומה, ניתן לחסוך אלפי שקלים בשנה בשל ההפרשים במחירי הביטוח ללא כל פגיעה ברמת החיים שלכם.

בהתאם לכך במאמר זה אנו נפרט אודות הדרכים השונות לקבלת הטבות והנחות אשר יסייעו להשגת המחיר הטוב ביותר לביטוח החובה והמקיף לרכב. אנו נעשה זאת באמצעות כללים אשר יתוארו באופן כרונולוגי, כלומר הכללים אשר צריכים להיעשות עוד בטרם פנה לחברות הביטוח ועד לשלבים הסופיים של העסקה. זאת על מנת שבסופו של התהליך האמור תוכלו לקבל הצעה מנצחת מחברת הביטוח, כזו אשר תוכלו להרגיש שהיא ממקסמת את היכולות שלכם.

שימו לב, במאמר זה לא נעסוק בסוגי ביטוחי רכב שונים ולא נפרט אודותם, שכן מאמר זה הינו כללי ונועד להוזלת מחירים של כלל ביטוחי הרכב והטכניקות הנדרשות לשם הוזלתם ללא הבחנה בין סוגי הביטוחים. ככל שאתם מעוניינים להעמיק בנושאים כמו ביטוח חובה, ביטוח צעיר וכן ביטוחים לסוגים ייחודים של רכבים כמו משאית או רכב נגרר  ניתן לראות בפורטל ביטוח הרכב המפורט שלנו.

 

כללים להשגת מחיר טוב יותר בעבור ביטוח לרכב:

  1. הבנה מה ביטוח הרכב בו אתה מעוניין – הכלל הראשון בכל סוגי הצרכנות הנבונה, הינה הבנה של מהו המוצר בו אתם מעוניינים. כל חברה הפועלת למול קהל לקוחות גדול שואפת להרחיב את סל המוצרים אותו היא תמכור ללקוח, באמצעות טכניקות שונות כמו העמסת מידע רב על הלקוח, הפחדה מההשלכות של ויתור על מוצר ביטוח כלשהו, הפעלת לחץ לבחירה במבצע אשר צפוי להסתיים ועוד טכניקות שונות ורבות.

הדרך היחידה להימנע מכל אותן טכניקות אשר כל מטרתן היא להגדיל את התשלומים שלכם, היא להחליט מראש לאחר קריאה אודות ביטוחי רכב ברשת ובחינת המצב שלך מהם ביטוחי הרכב בהם אתם מעוניינים. אילו שירותים אתם מעוניינים ואף חייבים שהפוליסה שלכם תכלול ועל אילו שירותים וכיסויים אתם יכולים לוותר.

פעולות אלו מקבילות להבדל שבין אדם אשר מגיע לסופרמרקט עם רשימת מוצרים קבועה לבין אדם אשר מגיע ללא רשימה ברורה וקונה באופן ספונטני, רבים המחקרים אשר הראו כי הגעה ללא הכנה מראש בנוגע למוצרים בהם אתם מעוניינים תוביל להתפזרות ובסופו של דבר להוצאת סכומי כסף גדולים יותר.

רק בדרך זו תוכלו לקבוע מהי פוליסת הביטוח בה אתם מעוניינים ועליכם להיצמד אליה. גם אם יציעו לכם פוליסות מקיפות ויקרות יותר, מוצרים משלימים כמו מוצרי מיגון לרכב וכיוצא בזה, אתם תדעו מהו המוצר אשר בעבורו אתם יצרתם קשר עם חברת הביטוח אשר הוא הרלבנטי לכם.

את החלטה זו אתם עשיתם עוד לפני שהפעילו עליכם טכניקות מכירה שונות ועליכם להיצמד אליהם עוד מראש.

רק כך אתם תקבעו מהי פוליסת הביטוח עליה תשלמו ולא חברת הביטוח לה אינטרסים שונים משלכם.

 

1. החלטה האם לפנות ישירות לחברת הביטוח או לקיחת סוכן ביטוח –  בשלב מוקדם זה, אחרי שיש לכם מושג כללי בנוגע לזהות פוליסת הביטוח בה אתם מעוניינים וטווח המחירים הכללי של אותה פוליסה צריך להחליט האם אתם פונים ישירות לחברות הביטוח או לוקחים סוכן ביטוח. רבות נכתב אודות היתרונות והחסרונות הקיימים בלקיחת סוכני ביטוח, אשר מחד מקבלים עמלה מחברת הביטוח אשר מייקרת את הפוליסה לעיתים, ומאידך בעלי ניסיון בניהול משא ומתן למול חברת הביטוח וכן פועלים בשעת הצורך למולם וחוסכים זמן יקר.

במאמר זה לא נתעמק בשאלה האם כדאי לקחת סוכן ביטוח, מאחר שזה לא נושא המאמר, ואין זה משנה האם אתם מעדיפים לפעול ישירות למול חברת הביטוח או לפנות לסוכן אשר יהווה גורם מתווך, אך ההחלטה בנושא צריכה להתקיים בשלב מוקדם.

זה לא יעיל ולא חכם גם לבזבז זמן על עבודה עצמית כאשר סוכן הביטוח מחזיק במידע בנושאים הנבדקים ובמקביל לסגור את העסקה דרך סוכן הביטוח ולהיות מחויבים לשלם עמלה בשל כך. חלק מן הצרכנים מעדיפים שירות פרסונלי מסוכן ביטוח, אשר יפעל בעבורם למול חברות הביטוח הגדולות ואחרים מעדיפים להיות בשליטה. אבל אל תפעלו בשני המישורים, באופן אשר יגרום לתשלום עמלת ביטוח וגם לכלות את זמנכם בחיפוש אחר אלטרנטיבות ביטוחיות.

במידה ואתם מאלו שמעוניינים בסוכן ביטוח, האתגר החשוב הוא למצוא סוכן ביטוח מומלץ, לאחר מכן תפנו אליו כבר לאחר שהחלטתם איזה סוג של ביטוח אתם צריכים וערכתם סקר שוק בסיסי במיוחד. סביר להניח שהוא בעל הניסיון יוכל להשיג בעבורכם הנחות ולקצר לכם את הדרך של הוזלת הביטוח החובה והמקיף בהתאם לצרכים שלכם. סוכן ביטוח טוב אף ידע לזהות הנחות ייעודיות בעבורם בהתאם לעברכם הביטוחי והדרכים לקבלת הנחות ייחודיות לכם.

ככלל, נציין כי האחוזים להצלחה בתביעה כנגד חברת הביטוח נהנית באחוזים גבוהים באופן יחסי כאשר מדובר בפוליסה של רכב, לכן במידה ואין לכם סוכן ביטוח עימו אתם פועלים בשגרה, אנו לא חושבים כי זה המקום להתחיל. עם זאת, במידה ויש ברשותכם

2. השוואת מחירים וסקר שוק של חברות הביטוח השונות – רק לאחר שהחלטתם ללא השפעות  מחברת הביטוח מהו ביטוח הרכב בו אתם מעוניינים, אתם יוצרים אינטראקציה כלשהי עם חברת הביטוח. בשלב ראשוני זה, אינכם פועלים לסגירת עסקה, אלא פונים לרשת ולאתרים השונים של חברות הביטוח על מנת לקבל מושג בסיסי בנוגע למחיר הפוליסה אותה אתם מעוניינים בהתאם לשלב הקודם. בשלב זה אינכם פוסלים חברות ביטוח על בסיס המחירים אותם איתרתם, שכן חברות הביטוח צפויות להציע הצעות אטרקטיביות יותר בהמשך הדרך לאחר שיראו כי אתם יסודיים וכי יש ברשותכם הצעות ביטוח מחברות נוספות.

נקודת פתיחה זו, שהיא המחיר הנמוך ביותר שמצאתם ברשת, הינה רמת התמחור הגבוהה ביותר אשר רלוונטית, והשאיפה שלכם היא להוריד אותה כמה שיותר בשלבים הבאים. בהתאם לכך, כדאי להשקיע בשלב זה על מנת שנקודת הפתיחה של המשא ומתן יהיה נמוך ככל האפשר וקרוב למחירי התחתית של חברות הביטוח.

3. איתור הטבות ייחודיות לאוכלוסיות רלבנטיות – פעולה זו הינה פעולה משלימה לשלב הקודם ומתרחשת הן במהלך שלב סקר השוק והן בשלב מתקדם יותר של השיחות הראשוניות עם חברות הביטוח השונות. זאת מאחר וחלק מההצעות לקבוצות שונות יופיע באתרים של חברות הביטוח וחלק מן ההצעות יופיעו רק באתרים של הקבוצות או יועלו בשיחות טלפוניות. מטרת שלב זה היא לאתר תמחור מוזל יותר בעבור קבוצת שונות אשר אתם חלק מהן, זאת על מנת להוזיל את תעריפי פוליסת הביטוח.

ישנם 3 סוגים מרכזיים של קבוצות אשר נהנות מהטבות והצעות אטרקטיביות בעבור פוליסת הביטוח:

  1. אוכלוסיות יעד אשר נחשבות פחות מסוכנות לתביעות רכב – הסוג הראשון של הצעות מופנה לאוכלוסיות ייחודיות אשר נחשבות בהתאם לבדיקות הסטטיסטיות של חברות הביטוח כאוכלוסיות פחות מסוכנות ולכן מקבלות הצעות מוזלות יותר. אוכלוסיות אלו הן למשל דתיים אשר אינם נוסעים ברכב בשבת, נהגים ותיקים להם ניסיון רב על הכביש והינם זהירים יותר מאחרים וכיוצא בזה.
  2. קבוצות כח מאוגדות – הסוג השני של ההצעות מופנה כלפי קבוצות כח אשר חברות הביטוח מעוניינות לפתות, כמו חברי לשכת עורכי הדין, חברי מועדון "חבר" של משרתי הקבע בצה"ל ובני משפחתם, עובדי חברת החשמל וכדומה. בהתאם לכך מומלץ לשאול במקום העבודה האם קיימת איזו חברת ביטוח אשר עובדת בשיתוף פעולה עם מקום העבודה, או שמרבית העובדים מבוטחים בה.
  3. אוכלוסיות בעלות פוטנציאל בעתיד – הסוג השלישי של הצעות מופנה לאוכלוסיות אשר אינן בהכרח מאוגדות ואינן בהכרח עושות פחות תאונות מהחתך הכללי של האוכלוסייה אך חברות הביטוח מציעות להן הצעות אטרקטיביות יותר מאחר והם רואים במבוטחים אלו בעלי פוטנציאל עתידי לביטוחים נוספים וכדומה. אוכלוסיות אלו כוללות למשל את הצעות ייחודיות לסטודנטים, חיילים, בעלי עסקים קטנים וכיוצא בזה אשר בכולם רואה החברה את הפוטנציאל הגלום בשימור קשר עם לקוח עוד בשלב ההתחלתי בטרם התבסס על מנת ללוות אותו במהלך הדרך כאשר יזדקק לביטוחים גדולים יותר ונוספים מחוץ לעולם הרכב.

 

1. בדיקת העבר הביטוחי וכן היסטוריית הנהיגה שלכם – חברות ביטוח מתאימות את מחירי פוליסות הביטוח בהתאם לעבר שלכם על הכביש. קרי, ככל שיש לנהג המעוניין לבטח את רכבו היסטוריית נהיגה טובה יותר הכוללת פחות תביעות ותאונות דרכים לצד היסטוריה ביטוחית ארוכה יותר כך ירגישו בנוח האנליסטים של חברת הביטוח להציע לו הצעות זולות יותר. שכן הנתונים מראים כי הסיכון אצלו נמוך יותר מבעל הרכב הממוצע.

לרוב ישנם חבילות מוסדרות לנהגים בעלי נתונים טובים, אותם ניתן למצוא כבר ברשת. בהתאם לכך יש לחפש עוד בשלב המקוון, במידה ואתם עומדים בקריטריונים, חבילות ביטוח המוצעות בעבור נהגים בעלי היסטוריה טובה כמו למשל "הפניקס זהיר", "AIG safe drive" וכיוצא בזה אשר משווקות על ידי חברות הביטוח. אך חשוב לא להסתפק באלו אשר מצאתם ברשת, ולשאול את חברות הביטוח במהלך האינטראקציה הראשונית עם חברת הביטוח אודות קיומן של חבילות ייעודיות לנהגים זהירים.

2. במידה וברשותכם מספר רכבים ציינו זאת – אחזקה של מספר רכבים מחלקת ביניהם את הסיכון לתאונות דרכים ובכך מקטינה את הסיכון לחברת הביטוח בעבור כל רכב, שכן השימוש בכל רכב יורד ככל שישנם יותר רכבים. שאלה זו חשובה בשל ההשפעה על הסבירות הסטטיסטית כי תעשו תאונה בעת השימוש ברכב, ובהתאם לכך, מצופה מכם לציין כי ברשותכם מספר רכבים והאם הדבר מוזיל את מחיר הפוליסה בעת השיחות השונות עם חברת הביטוח.

הרווח אף גדל במידה והרכב הנוסף אשר ברשותכם הוא רכב חברה, שכן אינכם משלמים את הביטוח בעבורו, אך נוכחותו עדיין מוזילה את מחיר הביטוח בעבור הרכב הפרטי המצוי ברשותכם, זאת מאחר שהנסיעות בו מקטינות את הסיכון לתאונה ברכב הפרטי המבוטח על ידכם.

לכן חשוב שתציינו כי ברשותכם רכב נוסף בשיחות למול חברות הביטוח ובכך תוזילו את הביטוח גם במידה ואתם לא מעוניינים לבטח את כולם.

לשאול אודות איחוד ביטוחים תחת אותה חברת ביטוח – בהמשך ישיר לסעיף הקודם, ככל שיש יותר ביטוחים אשר עומדים על הפרק, כך המוטיבציה לבטח אתכם תגדל מצד חברות הביטוח וההצעות יהיו תחרותיות יותר והם יוכלו להוזיל את ההצעה הקיימת.

בהתאם לכך, ככל שהדבר רלבנטי, תציינו כי ישנם ביטוחים נוספים אשר עומדים על הפרק ותבררו האם ניתן להציע הצעה מוזלת יותר במידה ותבטחו מספר רכבים, ביטוח הרכבים של בית העסק המצוי ברשותכם, תבטחו ביטוח מקיף וחובה יחדיו, תבטחו רכב נגרר אשר מצוי ברשותכם וכיוצא בזה. ככל שאתם ללא סוכן ביטוח ופועלים באופן עצמאי גם מחוץ לעולם הרכב, אל תהססו לנסות לברר מה המחיר של איחוד ביטוחים גם מחוץ לעולם הרכב תחת אותה קורת גג ביטוחית וכיצד זה יסייע להוזלת התעריפים.

חברות הביטוח יפעלו ביתר שאת על מנת להשיג "לקוחות שמנים" וככל שיש לכם יותר ביטוחים אשר הם מסוגלים לתת עליהם הצעות ופוליסות שונות, כך תקבלו הצעות אטרקטיביות יותר. לכן, לכל הפחות תבררו מה ההשלכות של איחוד הביטוחים שלכם תחת אותה קורת גג.

  1. ויתור על מאפיינים אשר אין בהם צורך במסגרת הפוליסה – פוליסות רבות כוללות מאפיינים אשר מייקרים אותם. בעוד חלק מן התוספות מצויות משום צרכי המבוטח, במקרים אחרים התוספות נובעים מכך שאנשים מחזיקים בדעות שגויות או חשש מפני צורך עתידי אפשרי אשר אינו מצדיק את העלות הנוספת. לאחר שקיבלתם הצעות מסוימות, יש לבחון האם ניתן להוריד עוד מעלויות הפוליסה באמצעות הורדת עלויות מיותרות, זאת על ידי בחינת הרציונל העומד מאחורי השארת סעיפים אלו במסגרת הפוליסה.
  2. במידה ויש לוגיקה מספקת בעיניכם תשאירו את הסעיף, במידה ואין הדבר נכון תמחקו את הסעיף. לנוחיותכם אנו מציגים להלן מספר סעיפים נפוצים בפוליסות אשר לעיתים קרובות אינם הכרחיים:
  3. רישום מבוטחים מוגדרים אשר צפויים לעשות שימוש תדיר ברכב – לקוחות רבים נמנעים מלבטח את בעלי הרכב בלבד אשר משתמשים בו באופן תדיר וכמעט בלעדי, אלא מבטחים כל אדם בעל רישיון מעל גיל 24 ולעיתים אף כל אדם בעל רישיון ללא הגבלת גיל. או כל אדם בעל רישיון, מתוך חשש כי הלא צפוי יקרה בדיוק בזמן בו מישהו אחר נוהג ברכב. במרבית המקרים, אנשים מאד מסוימים נוהגים ברכב, וזה זול משמעותית לבטח רק את אותם אנשים ובמידת הצורך להרחיב את ביטוח הרכב לאנשים נוספים. בהתאם לכך, אנו ממליצים לאנשים להחליט מראש לבטח רק את בני הבית אשר עושים שימוש ברכב ולהוזיל את מחיר הביטוח. במידת הצורך ניתן יהיה בעתיד להוסיף אנשים נוספים לפוליסה או לקחת פוליסה ייעודית למספר ימים. אנחנו יכולים להבטיח לכם כי חברות הביטוח יהיו ערוכות וזמינות לתוספות גם בעוד 6 חודשים.
  4. הסכמה להגביל אתכם למוסכי הסדר – חברות ביטוח יציעו הצעות משתלמות יותר אם תגבילו את התיקונים שלכם למוסכים המצויים ברשימת מוסכי ההסדר, כלומר מוסכים עימם יש להם הסכמות בנוגע למחירים שונים ומצויים עימם בהסדר. אנשים רבים חוששים מלהסכים להגבלה זו מטעם חברת הביטוח בשל המוניטין השלילי אשר יצא למוסכי הסדר והחשש מפני ניגוד עניינים בעת עבודת המוסך אשר מחויב לחברת הביטוח ולא לכם הלקוחות בעלי הרכבים. עם זאת, במסגרת רפורמות שונות המוסכים הללו השתפרו משמעותית והם אמינים ואיכותיים והסיכוי לשירות טוב אף יגדל ככל שתראו יותר מעורבות בתיקון הרכב ולא פשוט תשאירו אותו מבלי לפקח על ההליך.

יתרה מכך, בתור לקוחות של חברת הביטוח אשר כנראה מהווה הלקוח המרכזי של אותו מוסך, המוסכים צפויים להעניק בונוסים ללקוחות חברת הביטוח ואף תנאים מועדפים בניסיון לשמר כמות רבה ככל האפשר של לקוחות מחברת הביטוח אשר תוביל לשימור מעמדו של המוסך כנותן שירות לחברת הביטוח. בכך אתם תהנו לא רק משירות שווה לזה שהייתם מקבלים ללא המגבלה לפעול רק למול מוסכי הסדר, אלא אף שירות מועדף.

הסכמה להגבלה לפעול רק במסגרת מוסכי הסדר צפויה להוזיל את ביטוחי הרכב השונים באופן משמעותי מבלי לפגוע בנוחות שלכם כלקוחות, שכן לרובנו אין העדפה למוסך מסוים כל עוד הרכב מתוקן באמינות ומקצועיות. בהתאם לכך אנו ממליצים לשקול אפשרות זו, במידה ואתם לא מתגוררים במקום מבודד המרוחק ממוסכי הסדר המצויים ברשימות של חברת הביטוח או נסיבות חריגות דומות כמו קרבה חברתית או משפחתית למוסך מסוים וכיוצא בזה.

1. ויתור על שירותים אשר אין לכם צורך בכך – ביטוחים רבים כוללים תוספות כמו שירותי גרירה, ביטוח הכולל השתתפות בשברים של מראות, פנסים וכיוצא בזה. לחלק מהאנשים שירותים מסוימים הם בגדר הכרח, בעוד לאחרים אין כל צורך בשירותים מסוימים במידה והם יובילו להוזלה משמעותית של מחיר הפוליסה.

לכן, תבררו האם ישנם חלקים בפוליסה עליה ניתן לוותר ומה תהיה ההוזלה במידה ויוותרו עליה, לאחר קבלת נתונים אלו תשקלו האם ההוזלה שווה לכם את הויתור על אותו שירות ותפעלו בהתאם. על מנת להחליט החלטה מושכלת תחשבו כמה היה השימוש שלכם בשירותים מסוג זה בשנים האחרונות למול חברת הביטוח הנוכחית ומה הייתה האלטרנטיבה במידה ולא היה לכם שירות זה.

2. רכישת מוצרים משלימים לטובת מיגון אשר מוזילים את מחיר הפוליסה – חברת הביטוח מציעה פרט לפוליסות ביטוח מוצרים משלימים שונים אשר מקטינים את הסיכוי לגניבת הרכב או לחלופין מגדילים את הבטיחות של הרכב והגנותיו. מוצרים אלו כמו איתוראן או מובילאיי מוזילים את הביטוח באופן משמעותי בשל הפחתת הסיכונים המצויים ברכב זה שכן הסבירות לגניבה או תאונה קטנים יותר. בנוסף לכך,

בהתאם לכך תבררו אודות מוצרים משלימים והאם אתם מעוניינים בהם בלי קשר לביטוח הרכב, מאחר והם מספקים בעבורכם הגנה. במידה ואתם מעוניינים במוצרים תוכלו לתפוס שני ציפורים במכה אחת ולרכוש מוצר ולהוזיל את הביטוח.

במידה ואינכם בטוחים תבררו כמה תחסכו כתוצאה מרכישת המוצר במסגרת הפוליסה, ייתכן כי רכישתו משתלמת לכם גם במידה והעניין שלכם במוצר עצמו נמוכה והדבר אף יהיה משתלם בעבורכם בטווח הרחוק ככל שתהיו מעוניינים להחליף חברת ביטוח. יתרה מכך, חשוב לזכור כי ייתכן שבמסגרת עשיית הביטוח אף יציעו לכם הנחה במידה ותרכשו את המוצרים יחד עם הביטוח.

בדיקות ושיחות אלו צריכות להיעשות במסגרת השיחות הטלפוניות הראשוניות עם חברות הביטוח עוד לפני שתתמקחו עימם על המחירים תוך השוואה לחברות הביטוח השונות. זאת על מנת שכבר בשלב זה יהיו לכם את ההצעות הרזות והמדויקות ביותר ללא כל שומן מיותר שאינכם זקוקים לו.

3. ניהול משא ומתן עם מספר חברות במקביל הכולל מיקוח והשוואה של מחירים – לאחר ששוחחנו עם מספר חברות ביטוח, והורדנו את מחיריהם באמצעות התייחסות לסוגיות אשר מורידות את המחירים באופן כללי כמו צמצום הפוליסה, ציון קיומם של רכבים נוספים וכדומה אנו מחזיקים במספר הצעות תחרותיות על הפוליסה בגרסתה הרזה והיעילה ביותר. כעת הגענו לשלב עתיק היומין של המיקוח בעת המשא ומתן.

משימה זו תתייעל ככל שהמתמקח בעל כישורים טובים יותר של התמקחות, אך גם אם אתם המתמקחים הגרועים בעולם במידה ופעלתם בהתאם לשיטה האמורה עד כה אתם תוכלו להוזיל את המחירים.

כל שעליכם לעשות הוא לבחון את ההצעות התחרותיות אשר קיבלתם ולקחת את הנמוכה מבין כולן ולעבור ליתר חברות הביטוח ולהציף בפניהם כי חברת ביטוח מסוימת הציעה לכם הצעה במחיר זול יותר ולהציגו ולשאול האם הם יכולים להתחרות עם הצעה זו.

כל פעם שאתם מקבלים הצעה טובה יותר מחברת ביטוח במהלך הסבב, אתם ממשיכים את הסבב עם ההצעה החדשה ואף חוזרים לחברה המקורית בעלת ההצעה התחרותית הקודמת, כאשר כל פעם שחברה אומרת שאינה יכולה להתחרות בהצעה הנוכחית היא יורדת מהפרק.

בעת ההתמקחות למול חברות הביטוח אל תהססו להיות גלויים, תשובו ותציפו נתונים אשר היו רלבנטיים בעבר כמו הנחות לבעלי מספר רכבים, נהגים זהירים, קבוצות כח אשר אתם חלק מהם וכמובן תבררו האם עשיית כלל ביטוחי הרכב בחברת הביטוח שלהם יוביל להוזלה מסוימת.

ככל שתציפו יותר שאלות ותעלו יותר אפשרויות בשלב זה, כך תעודדו את הנציג לברר הצעות והנחות פוטנציאליות אשר יוכלו להיות תחרותיות עם ההצעה הנוכחית. אל תמהרו לקחת את ההצעה האטרקטיבית הראשונה שעומדת בפניכם, היא לא תרד מהמדף וחברת הביטוח לא צפויה להפסיק אותה. תהיו אסרטיביים ולאחר קבלת ההצעה האטרקטיבית תציפו אותה בפני חברות ביטוח אחרות עד אשר תגיעו להצעה המשתלמת ביותר.

בסיום הסבב המעגלי אתם מחזיקים בהצעה תחרותית יותר, אשר היא ההצעה אשר אף חברה לא הייתה יכולה להוזיל וכעת אתם מחזיקים בהצעה המנצחת לה ייחלתם ואתם צפויים לחסוך אלפי שקלים בשנה.

 

לסיכום

במאמר זה הצגנו לכם שיטה מתודית ויסודית המסודרת כרונולוגית המדריכה כיצד ניתן לקבל מחברות הביטוח השונות את ההצעה המשתלמת ביותר בעבור ביטוח הרכב שלכם.

שימוש נבון בטכניקות אלו יכול לחסוך אלפי שקלים מדי שנה בעבור קבלת אותו שירות בדיוק ואף שירות יותר מותאם לצרכים שלכם באמצעות בדיקת הפוליסה ומאפייניה.

ככלל נמליץ לכם להשתמש בטכניקות גם אם אין לכם זמן פנוי רב שכן עבודה מאומצת.

אך גם אם אין לכם את הפנאי או את הרצון להשקיע מזמנכם על מנת לפעול בהתאם לשיטה זו, אשר עלולה לקחת מעט מהזמן הפנוי שלכם, אנו נמליץ ליישם לפחות חלק מהמטרות אשר אינן לוקחות זמן רב כמו שימוש בסימולטורים השוואתיים טרם מנהלים משא ומתן עם חברות הביטוח שלכם.

הצעה לביטוח רכב
הצעה לביטוח רכב
תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.