ארנפלד סוכנות לביטוח

ביטוח תאונות אישיות דיגיטלי – מוצר פשוט לרכישה מהירה

כמו מכה כואבת באמצע החיים – זה עלול לקרות לכל אחד, כמעט בכל מקום, בכל זמן – תאונה אישית. הלכה הרגל, נגדעה היד, שברתי משהו, נמעך לי הלבלב – לא משנה מה – זה סרט לא נעים, כואב ויקר.

יש גישה בקרב הציבור של "לי זה לא יקרה", ולכן גם לא מבטחים את עצמם אנשים. כולם שאננים: אני לא בחופשת סקי, אני לא קופץ ממטוסים ואני זהיר בדרך כלל. אנשים לא לוקחים בחשבון שזה יכול לקרות וקורה בלי אזהרה, וכשזה קורה – זה מביא איתו כלון רציני פיזי (שאיתו צריך להתמודד, אין מה לעשות), ומכה לא פחות חזקה כלכלית לנפגע ולכל בני ביתו!

טיפול רפואי, משככים, תרופות, מפגשים עם רופאים ומומחים, עלויות נסיעות והתרוצצויות, איבוד זמן עבודה, תחבושות… זה עולה לא מעט, ובזמן שאתם צריכים להתמודד עם תאונה שעברתם – זה לא פשוט. אתם זקוקים לגב של חברת הביטוח, כיסוי כלכלי, ובימינו זה גם פשוט ונוח: יש ביטוח תאונות אישיות דיגיטלי!

 

עוד קצת על ביטוח תאונות אישיות דיגיטלי

כאשר מבוטחים נגד תאונה אישית, פציעה או אובדן כושר עבודה, הפיצוי לפי הפוליסות הוא חד פעמי, סכום גדול וגבוה שיהיה לכם כדי להתמודד עם המצב החדש. בפוליסה שלכם יהיה מפורט מה מוגדר כתאונה אישית בדיוק, ובאילו מקרים תקבלו פיצוי, וכמה בדיוק תקבלו בכל מקרה. חשוב לקרוא את הפוליסות שעל המסך בהקפדה.

 

ביטוח תאונות אישיות דיגיטלי – איך זה עובד?

תוכלו להשוות פוליסות ומחירים אונליין, להצטרף אונליין, וחלק מהחברות אפילו מאפשרות הגשת תביעה אונליין – הכל 100% דיגיטלי.

יש חברות רבות, גם גדולות ומוכרות, שעדיין נותרו מאחור – אתם מגיעים למידע על ביטוח תאונות אישיות, ומופנים בעיקר לטפסים למילוי פרטים אישיים כדי שיחזרו אליכם, או מקבלים את מספר הטלפון הכללי של חברת הביטוח על המסך. יש חברות אחרות שבהן הדיגיטל הוא חלקי – אפשר רק להשוות מחירים או לצפות בפוליסות, או שאפשר גם להצטרף, אבל לא מקבלים חוויית דיגיטל מלאה עם הגשת תביעה אונליין.

יש חברות שבהן החוויה יותר מקיפה ומלאה – ובאמת את רוב הדברים אם לא ממש הכל אפשר לעשות דיגיטלי: להשוות, לקרוא את הפוליסה, להצטרף, ולהגיש תביעה במקרה וחס ושלום יש צורך, הכל בדיגיטל, באופן מקוון, מול מסכים.

 

לעשות ביטוח תאונות אישיות דיגיטלי, או שאני לא צריך וביטוח לאומי מכסה אותי?

הרבה מתבלבלים וחושבים שהביטוח הלאומי שניתן מטעם המדינה, הוא זהה וחופף לביטוח תאונות אישיות דיגיטלי. בראש ובראשונה, יש הבדל מהותי מאוד בבירוקרטיה ובמהירות שבה נעשים הדברים. התהליכים של הביטוח הלאומי ארוכים, מייגעים ומתישים, עם התרוצצויות, בירוקרטיה טופסיידה שלא תבייש אצן אולימפי בריצת מרתון. חברות הביטוח שמאפשרות ביטוח תאונות אישיות דיגיטליות יתנו לכם להגיש תביעה אונליין תוך כמה דקות, ויחזירו לכם תשובה תוך ימים בודדים.

במיוחד אחרי תאונה אישית – אתם תעדיפו טופס דיגיטלי להגשת תביעה ותשובה מהירה, מההתרוצצויות שביטוח לאומי יעביר אתכם.

הביטוח הלאומי גם מוגבל מאוד, ואין מה להשוות אותו לביטוח תאונות אישיות דיגיטלי פרטי, סכומי הפיצוי וספי הזכאות שונים באופן מהותי. המון פעמים, הביטוח הלאומי יכסה לכם רק ימי עבודה בלבד, ולא יפצה אתכם מעבר לכך על עלויות או עוגמת נפש בעקבות התאונה. יש עוד רשימה ארוכה של תנאים ומצבים בהם לא תהיו זכאים לסכומי כסף גבוהים, או לכסף בכלל, מהביטוח הלאומי, ואילו ביטוח תאונות אישיות דיגיטלי הרבה יותר משוחרר ומתירני.

 

איך מצטרפים לביטוח תאונות אישיות בדיגיטל?

השלב הראשון הוא השוואה של כל הפוליסות והאפשרויות, וכמובן גם המחירים, בין החברות השונות. אתם כמובן מוגבלים לחברות הביטוח שמאפשרות את זה, ולא ימשכו אתכם לטופס פרטים או שיחה טלפונית, אבל בוודאי תשמחו לשמוע שהחברות שמאפשרות לעשות את זה בדיגיטל – חוסכות כסף ועלויות ולכן גם מציעות בדרך כלל ביטוח תאונות אישיות דיגיטלי בזול יותר.

אחרי שהשוואתם ובחרתם – תוכלו להצטרף דרך האינטרנט מהמחשב או מהסלולרי, באמצעות מילוי פרטים. הפוליסות בנושא תאונות אישיות יחסית פשוטות וקלות להשוואה – הן בנויות בעיקר מרשימה של מצבים שבהם אתם זכאים ומסכומי הפיצוי.

מאחר ומדובר בפוליסות פשוטות, כל העניין הזה של הדיגיטל בכלל מתאפשר, בתחומים אחרים שבהם הפוליסות מורכבות ומסעופות זה פחות אפשרי. אחרי שהצטרפתם, במידה ותצטרכו חס ושלום, תוכלו להגיש תביעה מול טופס פשוט דיגיטלי על המסך.

 

הגשת התביעה באופן דיגיטלי

אני חייב לציין שלתבוע נגד תאונה אישית באופן לא דיגיטלי זה הרבה יותר מסובך ומורכב מהגשת תביעה נגד תאונה אישית באופן דיגיטלי. בכל מקרה, הנה כמה דברים שחשוב לדעת ולזכור: כדאי מאוד לא לעשות את זה לבד, אפילו אם מלווה אתכם טופס דיגיטלי שנראה פשוט ונוח. הצטיידו בעורך דין שמתמחה בתחום, או מינימום סוכן ביטוח שילווה ויעזור לכם עם הגשת התביעה.

היעזרות באנשי מקצוע אמנם עולה כסף, אבל היא מחזקת את הסיכויים שהתביעה שלכם תתקבל (ואולי אפילו תגדיל עבורכם את סכום הפיצוי!), ולכן היא כדאית ואני ממליץ על זה בחום בכל מקרה.

גם אם בחרתם להגיש את התביעה דיגיטלית לבדכם וגם עם בעזרת איש מקצוע – חשוב להיות מאוד "מוכיחים", כלומר, להשתמש בכל פיסה של ראיה שיש ברשותכם. כל תיעוד של כל בדיקה רפואית, אבחון רשמי, טיפול או הוכחה שיש בידיכם.

את כל הראיות וההוכחות תוכלו לצרף כחלק מהתהליך הדיגיטלי, להעלות את הצילומים של המסמכים ולהגיש אותם ביחד עם הטופס הדיגיטלי להגשת התביעה.

תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא

ביטוח תאונות אישיות לתלמידים

ביטוח תאונות אישיות לתלמידים נובע מתוך ההנחה כי הסיכוי להתרחשות תאונות של תלמידים הוא גבוה גם כאשר מוסד החינוך שם דגש על השמירה והבטיחות של התלמידים, ולכן משרד החינוך מחייב

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.