ארנפלד סוכנות לביטוח

ביטוח מחלות קשות דיגיטלי – כיסוי ביטוחי חשוב שניתן להשוות ולרכוש

ביטוח מחלות קשות הוא ביטוח חשוב וקריטי שלדעתי כל משפחה חייבת שיהיה לה. בשנים האחרונות חברות הביטוח "מפמפמות" מידע, פרסום ושיווק סביב ביטוחי מחלות קשות, והמודעות לגביו הולכת וגוברת בקרב הציבור. בעקבות אחידות מסויימת שיצרה רשות שוק ההון בתחום ביטוחי המחלות הקשות בקרב חברות הביטוח ומאחר ומדובר בפוליסות יחסית פשוטות, ביטוח מחלות קשות מתאפשר דיגיטלית כבר בימינו. נו טוב, מתאפשר בערך.

 

השלב הראשון – משווים מחירים

השלב הראשון של ביטוח דיגיטלי הוא תיקתוק בגוגל וחיפוש אחר הפוליסות שמציעות חברות הביטוח. אתם תופתעו לגלות שבעוד חלק מחברות הביטוח יחשפו בפניכם את האפשרויות והמחירים ותוכלו להשוות את המחירים ביניהן בלי לומר מילה אחת בטלפון מול איזה סוכן ביטוח מוכרני קשוח, חלק מהחברות יפנו אתכם מיידית למילוי פרטים בטופס כדי לחזור אליכם, או יציעו לכם להתקשר אליהן.

אולי פשוט אותן חברות שמציעות פרטים והצטרפות אך ורק טלפונית שרפו את כל הכסף שלהם על טאלנטים מנחי תוכניות ובני זוגם בפרסומות בטלויזיה, יכול להיות, ולא נותר להן תקציב לפתח מערך דיגיטלי. מתוך חברות הביטוח, אלו שיזרקו לכם פוליסות ומחירים על המסך יהיו על פי רוב זולות יותר, כי מה לעשות, שיחה טלפונית עם נציג עולה כסף…

הסיבה שהשלב הזה מתאפשר באמת בדיגיטל היא כי מדובר במוצר שקל למדי להשוואה בין חברות שונות גם כאשר אתם מול המסך, הכיסויים והפוליסות כמעט אחידים בין החברות.

אתם תוכלו להבין בפירוט את הפוליסה בקלות יחסית, ולבחור לפי הכיסויים והמחירים שמוצעים לכם. המבנה של פוליסה הוא רשימה של מחלות קשות, סכום פיצוי חד פעמי במידה ואתם חס ושלום חולים באחת מהן. זהו, פחות או יותר. תמצאו בפוליסה עוד כמה כללים לגבי מחלה קשה שנייה ותקופות אכשרה עד למחלה או עד למחלה שניה, אבל סך הכל, הפוליסות קריאות ומובנות גם לאדם מן השורה שאינו סוכן ביטוח.

השאירו פרטים לקבלת הצעת "ביטוח המחלות הקשות" המשתלמת ביותר עבורכם.

 

השלב השני – הצטרפות והפיכה למבוטחים

לצערי הרב, את השלב הזה לא תוכלו לבצע עד הסוף באופן דיגיטלי. פה זו הנקודה שבה הביטוח הזה הופך להיות דיגיטלי "בערך". אתם יכולים לומר לחברות הביטוח הדיגיטליות שאתם מעוניינים בביטוח, וגם לומר להן על גבי המסך באיזו פוליסה אתם מעוניינים, אבל החוק מחייב את חברות הביטוח כולן שלא לצרף אף מבוטח לפוליסה מבלי לערוך איתו שיחה טלפונית מינימום, או פגישה.

בשיחה הזו סוכן ביטוח ישאל אתכם שאלות, סוג של "בירור צרכים", אתם תספרו על מצבכם הבריאותי רפואי והסוכן ישמע את התשובות לשאלות ויתאים לכם פוליסה מותאמת לצרכים שלכם. כאמור, את השיחה הזו לא ניתן לבצע כשאלון או טופס דיגיטלי אונליין באתר חברת הביטוח, היא חייבת להיות מילולית על פי חוק. אז כמעט דיגיטלי, עם שיחה טלפונית של כ-10 דקות, עדיין טוב (וגם – עדיין זול יותר מתהליך מלא טלפונית או בפגישה).

 

השלב השלישי שהלוואי ולא יגיע – הגשת תביעה

אם אתם נאלצים להגיש תביעה, כנראה שהגעתם למצב שבו אתם חולים במחלה קשה, וצר לי על כך. גם כאן, החברות שמאפשרות השוואת מחירים דיגיטלית והצטרפות (כמעט) דיגיטלית, יאפשרו לכם להגיש מסמכים רפואיים, תיעודי בדיקות והוכחות באופן מקוון ודיגיטלי בממשק ייעודי או במייל. זה לא אומר שניתן להגיש תביעה מלאה באופן מלא על גבי מסך, אבל כנראה שזו גם ההעדפה שלכם במקרה הזה.

אתם תרצו לשמוע באופן מילולי טלפוני נציג שירות מטעם החברה מאשר שכל הטפסים הגיעו ושהתביעה שלכם נקלטה כנראה, על אחת כמה וכמה כשמדובר בסכומי כסף גדולים שאתם כנראה זקוקים להם מאוד וכמה שיותר מהר, ורוצים לוודא שהכל תקין והתקבל. אם ממש תרצו, כנראה שאפשר כן לעשות את כל התהליך דיגיטלי לגמרי.

 

ביטוח מחלות דיגיטלי – זה חשוב? לעשות או לא לעשות?

שאלתי את השאלה הזו סוכן ביטוח מנוסה ועתיר ניסיון וידע לא מזמן. מבחינתו, הוא אמר שזה חובה, במיוחד מאחר ובתקופה הזו זה כל כך פשוט והתהליך הוא ברובו דיגיטלי, ולא צריך לצאת מהבית, להפגש, לדבר בטלפון או לחתום פיזית על שום דבר. המחיר של ביטוח מחלות קשות הוא מאוד סביר, במיוחד לאור ההנחות המוצעות למי שמבצע אותו בדיגיטל, ובטח שבטח לעומת הסכום שתקבלו אם וכאשר חס וחלילה תגיעו למצב בו תצטרכו את הכסף ותפעילו את הביטוח (הסכומים נעים החל מ-100,000 שקלים ועד פי כמה מזה לפי הפוליסה שתבחרו והמחיר החודשי שתשלמו).

כמובן שאתם תעדיפו לשלם את המחיר החודשי בלי להפעיל את הביטוח, כי כסף בצד – זה לא נעים בלשון המעטה להיות חולה במחלה קשה, אבל חשוב להבין שהמחלות הקשות המוגדרות בפוליסות, ובעיקרן הרשימה המינימלית של מחלות שכל פוליסה חייבת להכיל על פי חוק, הן לא כל כך נדירות כמו שהייתם רוצים להאמין ולחשוב. המחיר נמוך, הפיצוי גבוה, והסיכוי להפעיל את הביטוח, לצערי הרב, לא תלוש מהמציאות.

זה נכון במיוחד עבור כאלו שיש להם חולי לב או סרטן במשפחה, כי אלו מחלות גנטיות והסבירות שתחלו בהן גדול יותר. בבוא היום, אם יקרה מצב שתחלו, לא תרצו להתמודד עם מאות אלפי שקלים תרופות וטיפולים בלי הגב והתמיכה של חברת הביטוח.

 

ביטוח עבורכם מגן על כל המשפחה

חשוב להבין גם שכאשר אחד מתושבי הבית חולה במחלה קשה – זה משפיע על כל משק הבית. המצב הכלכלי בבית מתערער משמעותית, אחד ההורים צריך לנטוש מקום עבודה כדי לטפל בחולה (שהוא ההורה השני או אחד הילדים) או לפחות להוריד משמעותית אחוזי משרה, יש נסיעות רבות למומחים, רופאים ובתי חולים, ניתוחים, טיפולים, נסיעות, התרוצצויות – זו חוויה קשה שתערער את כל הבית כולו.

אפילו מעבר לזמן ולכסף שתוציאו לצד ההשקעה שבן בית נוסף יצטרך להשקיע כדי לטפל וללוות את החולה, יכול להיות שתשומת הלב והקשב לילדים יתערער ותתחיל קינאה או אינטריגות בין בני הבית.

מדובר באירועים שיטלטלו את כל משק הבית ותמיכה כלכלית מצד חברת הביטוח מגנה לא רק על החולה, אלא גם על מי שמתגייס לטפל בו וגם על שאר תושבי הבית כולו. בימינו, כשהתהליך הוא כל כך נוח, פשוט ודיגיטלי – למה לא לעשות את זה כבר ולחיות בראש שקט שבמקרה הצורך, המחלה הקשה שלכם מכוסה בהוצאותיה על ידי חברת הביטוח? קדימה, תקתקו בגוגל וחפשו חברות ביטוח שנותנות ביטוח מחלות קשות באופן דיגיטלי.

תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.