ארנפלד סוכנות לביטוח

ביטוח דירה דיגיטלי – פוליסה במרחק נגיעה

ביטוח דירה הוא דבר חשוב ונצרך ללא ספק. העלויות שיפלו עליכם במידה ויגרם נזק כלשהו לדירה שלכם בגלל איזו רעידת אדמה, שריפה או טיל שיפגע בו, הן בלתי ניתנות להתמודדות בקלות עבור האדם הסביר.

בזמן האחרון, חברות הביטוח מציעות מחירי ביטוח דירה נמוכים, משתלמים וכדאיים ושירות טוב ונעים שמתאפשר מול המסך במקום בשיחות טלפוניות או פגישות – וזה הופך את העסק לכדאי עוד פי כמה!

המהפכה הדיגיטלית הגיעה לעולם הביטוח ולתחום ביטוח הדירה, ואפשר היום לבטח את הדירה שלכם ולהנות מהפשטות והנוחות שיש בכך מהספה בבית מול מסך.

הפוליסה במרחק נגיעה (או לכל היותר, לחיצה על המסך).

 

איך עושים את זה אונליין?

תקתקו בגוגל "ביטוח דירה באינטרנט" ולחצו אנטר. אתם תוכלו לראות מהר מאוד שרוב חברות הביטוח המוכרות והגדולות מציעות את שירות הרישום אונליין, וגם מפרגנות לכם במחירים טובים יותר עבור הרישום בדיגיטל.

אתם תקבלו אפילו אתרי השוואות – אתרים שהם אינם של חברות הביטוח, בהם אתם ממלאים פרטים אישיים, סכום כיסוי מבוקש (בעשרות ומאות אלפי שקלים), באיזו קומה הדירה נמצאת, ומיד מקבלים על המסך מספר הצעות להשוואתכם בנוחות ובקלות.

 

עוד על ביטוח דירה דיגיטלי

ביטוח הדירה הדיגיטלי שלכם יהיה מורכב מביטוח מבנה – שכשמו, הוא מגן מפני נזקים למבנה הדירה, ואפשר להרחיב גם לביטוח תכולה – מה שיבטח גם את החפצים והדברים שיש ברשותכם (לבחירתכם, אגב, אתם יכולים להוציא או להכניס דברים לביטוח התכולה בהתאם לכמה הם יקרים לליבכם ושוויים הכספי).

בדרך כלל אנשים מבטחים בביטוח תכולה מוצרי חשמל, רהיטים, מחשב, רחפן, תיבת תכשיטים – כל מה שלא יהיה נעים להם אם הוא ינזק חס ושלום. ככל שתבטחו יותר דברים בביטוח תכולה, ודברים יקרים יותר, כך מחיר הפרמיה החודשית כמובן יעלה בהתאם. דירה היא כנראה הרכישה הגדולה ביותר שתעשו כל חייכם (אלא אם כן אתם מאלה שקונים יאכטות או רכבי יוקרה ופאר), ומה שנמצא בתוך הדירה שלכם הוא כנראה בעל ערך אדיר – לא רק כספית אלא גם רגשית. אל תתקעו בלי כיסוי לעת הצורך.

חברות הביטוח מציעות מחירים זולים ומשתלמים מאוד לביטוח דירה שהוזמן באופן דיגיטלי אונליין, על פני ביטוח דירה רגיל שהוזמן בפגישה מול סוכן ביטוח או טלפונית מול חברת הביטוח. ראשית, בדיגיטל אתם חוסכים סוכן שמגיעה לו עמלה מחברת הביטוח – ומאחר והם חוסכים, אתם חוסכים במחיר טוב יותר.

שנית, הרישום והתפעול של הביטוח בדיגיטל חוסך לחברת הביטוח כח אדם, מאמץ וזמן, מאחר והוא שקוף מבחינתה – בעיקר אוטומטי.

 

ביטוח דירה בדיגיטל – זה 100% דיגיטלי

כל הרבדים של ביטוח דירה אפשריים 100% בדיגיטל עבורכם, החל מהשוואה ובחירת הפוליסה, דרך ההצטרפות, אחרי ההצטרפות – ניהול הפוליסה אונליין, ועד לכדי הגשת תביעה ברשת באופן דיגיטלי.

כאשר אתם מבטחים את הדירה שלכם באופן דיגיטלי אתם חוסכים בזמן ומאמץ בעצמכם ולא רק בכסף. אחרי ההצטרפות אתם יכולים לנהל את הפוליסה באזור האישי שלכם באתר חברת הביטוח, כלומר, אתם מוזמנים להוסיף, לשנות ולהסיר כיסויים כאוות נפשכם, והמחיר ישתנה מיידית באותו חודש בהתאם. אתם יכולים לעדכן את הפוליסה, להגיש תביעה באופן דיגיטלי, ואפילו לראות מה קורה עם התביעה שלכם דרך המסך.

 

האם זה בטוח לעשות ביטוח דירה דיגיטלי באינטרנט?

כן, זה מאוד בטוח ואמין. כל חברות הביטוח שמאפשרות ביטוח דירה דיגיטלי הצטיידו במערכות ואמצעים לאבטחת מידע, ופיתחו ממשקים בטוחים, מבוטחים ואמינים מאוד. זה היום יותר בטוח להעביר פרטים, מידע אישי ואשראי כשנרשמים לביטוח דירה דיגיטלי, ופחות בטוח לרכוש שמלה חדשה מאיזה אתר סחר סיני זול.

 

זקוקים לייעוץ מול בן אדם? גם זה דיגיטלי!

רוב חברות הביטוח מבינות שכשמדובר בביטוח דירה, הדיגיטל גם יכול להרתיע אנשים. זה ביטוח שמופעל במקרים של פריצה, גניבות, תופעות טבע ואסונות, ולכן המון פעמים המבוטח רוצה להיות רגוע ולשוחח עם בנאדם, ולא להתנהל מול ממשקים דיגיטליים בלבד.

רוב החברות מאפשרות במידת הצורך גם נטישת הממשקים המתוכנתים מראש, ואפשרות לשוחח עם בן אדם אמיתי, נציג מטעם חברת הביטוח, בדיגיטל: בצ'אט, במייל, ואם ממש תרצו לשבור את הדיגיטל שבביטוח הדיגיטלי שלכם – כן, גם טלפונית.

 

הזמינות המוגברת למידע – רק בדיגיטל

כאשר יש לכם ביטוח דירה רגיל, שאינו דיגיטלי, אתם בדרך כלל עוברים דרך סוכן. רוצים לדעת מה קורה עם התביעה? בידקו עם הסוכן.

רוצים להגיש תביעה? בידקו עם הסוכן. רוצים לערוך שינויים בפוליסה? דברו עם הסוכן. לסוכן הביטוח שלכם יש עוד לקוחות רבים, פגישות ולו"ז, יש סוכנים שמפגינים קצת יותר זמינות או פחות זמינות כלפי הלקוחות שלהם אבל מה שבטוח – אף סוכן לא מצליח להיות 100% זמין, תמיד בכל עת, בכל זמן, בכל שעה, לשירותכם!

ביטוח דירה דיגיטלי משמעותו שאתם יכולים לעשות מה שתרצו בכל זמן נתון. הצטרפות, ניהול הפוליסה והגשת תביעה מתי שתרצו, בזמן שנוח לכם, בלי תלות בלו"ז או בזמינות של סוכן ביטוח שמתווך בינכם לבין חברת הביטוח.

 

בעבר, ביטוח דירה לא היה אפשרי בדיגיטל!

בעבר (הלא כל כך רחוק) היה אפשר לעשות ביטוח דירה במסגרת משכנתא חדשה אך ורק בבנק.

זה אומר שכל מי שהיה עושה ביטוח דירה באופן חופשי בעצמו בלי תלות במשכנתא, היה יכול לעשות את זה מול חברת הביטוח, דיגיטלית (אם חברת הביטוח איפשרה כזה דבר בזמנו), או מול סוכן.

מי שהחליט לבטח את הדירה שלו כי הוא מוכרח לעשות זאת בעקבות משכנתא חדשה (כל משכנתא מחייבת מבחינת הבנק ביטוח דירה), היה כבול אך ורק לביטוח דירה (מבנה היה הכרחי, תכולה לא) דרך הבנק עצמו. הבנק פשוט היה מצמיד פרמיה חודשית למשכנתא עבור הביטוח. מה מבוטח, כמה מבוטח, איך מבוטח? פחות הייתם יודעים.

הפוליסות היו נחשפות ללקוחות רק על פי דרישה אישית, וזה גם לא באמת היה משנה – מבחינת הבנק הייתם חייבים לבטח את הדירה דרכו, בפוליסה היחידה שהוא מציע יחד עם המשכנתא, או בפוליסה מורחבת מוגדלת על הבסיס ההכרחי, אם ממש תרצו ותבקשו. רוב הלקוחות פשוט היו מקבלים עוד עלות שהצטרפה למשכנתא בלי יותר מידי פרטים, וזה לא באמת היה משנה. "אתם חייבים", נציג המשכנתאות בבנק הסביר, "ואתם חייבים דרכנו ואת זה ספציפית, לפחות".

במצב שבו רוב מבטחי הדירה הם אלו שלוקחים משכנתא, ורובם לא ממש מקבלים שקיפות או מידע על הביטוח ומצטרפים אליו פיזית בפגישה מול נציג משכנתאות בבנק, חברות הביטוח לא השקיעו ולא יזמו ממשקים דיגיטליים לביטוח הדירה. עם שחרור המחוייבות לבטח דירה בלקיחת משכנתא חדשה דרך הבנק, ועם כניסת הדיגיטל לעולם הביטוח בתחומים נוספים, זה הפך להיות אפשרי והיום אפשר להנות מהאפשרות הזו.

 

הרחבה לביטוח הדירה – צד ג'

הנה טיפ ומשהו חשוב שאני יכול לתת לכם מעצמי, וכנראה יתאפשר לכם אם אתם עושים את ביטוח הדירה בדיגיטל – בגלל המחיר המוזל. ביטוח דירה צד שלישי זו תוספת לביטוח הדירה השגרתי שתבטח גם את השכן שלכם אם נזילה מאצלכם יצרה נזק אצלו, או אם עץ בחצר שלו נפל ברוחות ופגע במבנה הדירה שלכם. זוהי תוספת שרוב האנשים לא לוקחים אותה, אבל מאחר ואתם מזמינים את ביטוח הדירה בדיגיטל וחוסכים בעלויות, זה משהו לשקול בחיוב.

 

בדיגיטל – ההפרש במחיר הוא קטן-גדול

אנשים רבים, כשאני מציג להם את האפשרות של ביטוח דירה דיגיטלי, מזלזלים בחיסכון שאפשר להשיג. החיסכון החודשי המון פעמים נראה זעום לעומת ביטוח זהה דרך סוכן ביטוח.

העניין הוא שאנשים לא מתחשבים בכך שביטוח דירה הוא על פי רוב ביטוח לטווח ארוך, אפילו ארוך מאוד. אם מבטחים את הדירה כחלק ממשכנתא חדשה שנוטלים, ביטוח הדירה ימשיך איתכם עד סיום המשכנתא – 10, 15, 20 ו-30 שנה אפילו. אם תחסכו כל חודש 20 שקלים ו-20 שקלים בלבד על ביטוח הדירה במקרה כזה, מדובר ב-240 שקלים בשנה, ל-30 שנה זה מעל ל-7,000 שקלים!

המון פעמים החיסכון הוא אפילו יותר והרבה יותר מ-20 שקלים של פער בין ביטוח דירה מול סוכן או מול הבנק, אל מול ביטוח דירה דיגיטלי.

גם אם ביטוח הדירה שלכם הוא לא כחלק מן ההכרח בגין נטילת משכנתא חדשה, סביר להניח שאתם לא לוקחים אותו לזמן קצר, או בכלל, לזמן מוגבל כלשהו. אנשים נשארים עם ביטוח דירה שנים רבות ואף עשרות שנים, וממשיכים איתו גם כשהם עוברים דירה, וכל שקל של חיסכון חודשי בדיגיטל לעומת דרך סוכן ביטוח, זה כסף גדול כשמדובר על עשרות שנים של חיי הביטוח.

 

ביטוח דירה – מוצר מותרות?!

יש עוד תפיסה שגויה נפוצה מאוד בקרב הציבור – שמדובר במוצר מותרות. אז קודם כל, הוא הכרחי לכל אחד שיש לו משכנתא, בין אם הוא חושב שמדובר במותרות ובין אם לא.

בשנים האחרונות המחירים של ביטוחי הדירות ירדו למדי, ועל אחת כמה וכמה שניתן לחסוך אפילו יותר באמצעות ביטוח דירה דיגיטלי, המחיר אפילו יותר משתלם ובכלל לא בשמיים. זה כבר לא מוצר לעשירים בלבד, והערך שהוא נותן גבוה, אז אין מה לחשוב שביטוח דירה זה רק לבעלי אמצעים.

 

לסיכום

ביטוח דירה, בימינו, אפשר לרכוש גם מעבר למסך בלחיצת כפתור. הכל שקוף, קל להשוות, והפוליסה במרחק נגיעה… או יותר נכון במרחק לחיצה. הדיגיטל מאפשר לכם להוזיל עלויות, ולהיות בשליטה תמיד – לשנות את הפוליסה ולהגיש תביעה מתי ואיך שיתחשק לכם, מכל מקום ובכל זמן.

תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.