ארנפלד סוכנות לביטוח

דיוידשילד – ביטוח בריאות בינלאומי לישראלים בחו"ל מבית פספורטקארד

בשורה גדולה בעולם הביטוח: הממונה על רשות שוק ההון ביטוח וחסכון מטעם משרד האוצר, משה ברקת, העניק לדיוידשילד רישיון מבטח. עד היום, ביטחה דיוידשילד את לקוחותיה תחת הרישיון של הפניקס, ומעתה היא המבטחת הישירה. רוב הלקוחות כנראה לא היו מודעים לכך בכלל, וכל הלקוחות לא ירגישו בהבדל כלשהו, גם לקוחות חדשים שיצטרפו לא יחוו שום שינוי של ממש בתהליך ההצטרפות. השינוי הוא לטובת דיוידשילד ומתבצע בעיקר מאחורי הקלעים – דיוידשילד הופכת להיות המבטחת בעצמה ולא זקוקה לבטח דרך הפניקס יותר.

בשנת 2011 נכנסה לשוק הביטוח הישראלי בעוצמה חברת פספורטקארד – שהעניקה לישראלים שיוצאים לנופש בחו"ל ביטוח בריאות עם קיקר – כרטיס אשראי מגנטי שמשלמים באמצעותו על הטיפול הרפואי בחו"ל במקרה הצורך (במקום מהכסף האישי שלכם, ולאחר מכן תובעים את חברת הביטוח).

מבית היוצר של פספורטקארד קרמה עור וגידים חברה חדשה, כזרוע המשך לחברת פספורטקארד – דיוידשילד – חברה שמספקת ביטוחי בריאות בינלאומיים לישראליים שעשו רילוקיישן (כלומר נסעו לתקופה ארוכה למחייה בחו"ל, לא נסעו לנופש קצר) בחו"ל, או יוצאים לתקופה ארוכה במסגרת לימודים או עבודה. החברה נותנת שירותים לכל תושב שמתגורר באופן קבע מחוץ לארצו.

החברה פעילה בכמאה וחמישים מדינות ברחבי העולם, ויש לה משרדים ונוכחות לא רק בארץ, אלא גם באוסטרליה, קפריסין וגרמניה. דיוידשילד הבינה את הצורך וזיהתה בעיה – ישראלים רגילים לרפואה הישראלית ולמדיניות מתן טיפולים רפואיים בארץ – לטוב ולרע, וכאשר הם מתמקמים מחדש בחו"ל המון פעמים – מדובר בהרעת תנאים, או לכל הפחות בשינוי קיצוני של התנאים אליהם הם רגילים.

דיוידשילד הקימה תשתית ורשת של שירותים ומוצרים דיגיטלים מתקדמים וייחודיים (חלקם זוכי פרסים, חדשניים ומקוריים) שניתנים במסגרת ביטוח הבריאות שיגרמו לישראלי הממוצע להרגיש קצת יותר "בבית" מבחינת הטיפולים הרפואיים אותם יקבל במקרה הצורך (לא עלינו) כשהוא שוהה בחו"ל. גם כאן, הגימיק המוכר והאהוב נשאר ונשמר: אין צורך להגיש תביעה מול חברת הביטוח כדי לקבל את הכסף, ואין צורך לשלם מכספך ולקוות שהליך התביעה ילך באופן תקין ותקבלו כסף בחזרה – התשלום ישירות מחברת דיוידשילד במעמד התשלום בקבלת הטיפול הרפואי.

עיקרי השירות במסגרת ביטוח הבריאות של דיוידשילד

  • כיסוי רפואי – מהטיפולים הפשוטים יותר כמו ביקור רופא, בדיקות תקופתיות או שגרתיות, בדיקות התפתחות לילדים, ועד הטיפולים הרציניים והפחות צפויים כמו ניתוח, השתלה, מחלה קשה או אשפוז – הכל מכוסה.
  • יעוץ טלפוני – עם רופא, בכל שעה, בכל מקום בעולם, בעברית.
  • שירות לקוחות – גם הוא, מול נציגי שירות הלקוחות של החברה, זמין עבורכם בכל שעה, בכל מקום בעולם, ובעברית.
  • תמיכה בחזרה זמנית או מלאה לארץ – אם חזרתם לתמיד מהרילוקיישן שלכם, אם חזרתם לתקופה קצרה לביקור ואפילו אם חזרתם במפתיע ללא התרעה מוקדמת עקב מקרה קיצוני כלשהו – בהרבה מהמקרים לא תהיו זכאים באופן אוטומטי או מיידי לטיפול רפואי בארץ במרפאות המקומיות. בכזה מקרה ביטוח הבריאות שלכם בחו"ל דרך דיוידשילד תקף גם פה בארץ – ותוכלו לנצל אותו כדי לקבל טיפול רפואי מול המרפאות פה בארץ, עד שהזכויות שלכם בארץ יחזרו לסדרן ותקבלו שירותים רפואיים כרגיל מהמדינה.

 

הכרטיס החכם של דיוידשילד

הכרטיס המגנטי החכם של דיוידשילד יהפוך את כל הסיפור, שמא תצטרכו חס ושלום טיפול רפואי, לפשוט וקל הרבה יותר. במקרה הצורך אתם יוצרים קשר עם נציג של חברת דיוידשילד טלפונית, הוא מקשיב לפרטי המקרה הספציפי המדובר ומאשר לכם ללכת לקבלת טיפול רפואי, ובמקביל מטעין את הכרטיס שלכם ביכולת לשלם. אחרי קבלת הטיפול הרפואי, אתם משתמשים בכרטיס כמו כרטיס אשראי כדי לשלם – אין תביעות מול חברת הביטוח, אין טפסים, אין בירוקרטיה – פשוט מוסרים את הכרטיס המגנטי, ובגיהוץ הכרטיס, ממש כמו כל כרטיס אשראי שיש ברשותכם – הכסף נגבה – ישירות מחברת הביטוח. אין צורך לממן את הטיפול עד שתביעה תאושר, הכסף לא נלקח בפועל ממכם. עם הכרטיס המגנטי החכם (שמכונה על ידי החברה "דיוידקארד", כמה מקורי) אפשר לשלם על ביקור רופא, ביקור בחדר מיון, תרופות מרשם, בדיקת מעבדה ובדיקות הדמיה למיניהן.

 

המהפכה הדיגיטלית בעולם הביטוח

בשנים האחרונות חלה התעוררות מפתיעה בעולם הביטוח. עד השנים האחרונות התעסקות בביטוח במקרה הצורך הייתה מכריחה את המבוטח לקיים שיחות טלפון רבות, למלא טפסים ולתבוע את חברת הביטוח, וגם לחכות זמן רב לאישור התביעה ולקבלת הכסף.

הליכים ביורוקרטיים לא נעימים לאף אחד אף פעם, בטח לא למישהו שזקוק כרגע לביטוח שלו – כלומר הוא חווה או עדיין חווה אי נעימות רפואית או בריאותית. בשנים האחרונות יחד עם הקמתן של חברות ביטוח "קלילות" כמו וובי (שמאפשרת השוואת מחירים נרחבת ורישום לתוכניות ביטוח אונליין), ליברה ו-ווישור (שמציעות שירותי ביטוח זולים ומקצצים ברוב הביורוקרטיה שכרוכה בקבלת הכספים במקרה הצורך), החלה מהפכה בעולם הביטוח ובחזית המהפכה – צמצום הבירוקרטיה ומעבר למתן שירותים דיגיטליים או אוטומטיים נטולי התעסקות מיותרת.

כאשר פספורטקארד מוציאה מגופה את הזרוע של דיוידשילד, היא מנצלת את הבעייתיות שהייתה קיימת בשירותים ביטוחיים עד לפני כמה שנים, ובאה לתת עבורם מענה. פספורטקארד ודיוידשילד לא באים להתחרות במהפכות של ליברה או ווישור, מאחר והשירותים בבסיסם שונים לגמרי – פספורטקארד ודיוידשילד נותנים שירותי ביטוח בריאות בחו"ל, בעוד שמוצרי החזית של ליברה ו-ווישור עוסקים בביטוחים מכל הסוגים – רכב, דירה וכדומה. הגימיק או הגישה עבור כל החברות, לעומת זאת, זהה לגמרי: לבוא לקראת הלקוחות ולקצר בירוקרטיות ותהליכים מיושנים. אין צורך להתעסק יותר מידי בביטוח, לא כדי ליצור עבור עצמכם ביטוח ולא כדי להפעיל אותו במקרה הצורך.

 

דיוידשילד – צפי להצלחה או כשלון

אם מסתכלים על העבר וההיסטוריה של פספורטקארד, קשה לנבא לדיוידשילד כשלון. אישית, אני לא רואה איפה הגימיק של הכרטיס המגנטי החכם והיעיל, שהועתק ישירות מפספורטקארד אל דיוידשילד, יכול להיכשל, מאחר והוא מקל מאוד על הלקוח ולא מותיר לו שום אינטרס להמשיך ולהפעיל את ביטוחי הבריאות שלו בצורה מסורתית ומיושנת.

הבור היחיד שדיוידשילד עלולה ליפול אליו הוא במקרה של רמת שירות ירודה או אי אישור ללקוח להפעיל ביטוח במקרה מסויים. בנתיים, עושה רושם ממדדי שירות ושביעות רצון הלקוחות שזה לא המקרה ופספורטקארד, כמו שגם צפויה דיוידשילד האחות הקטנה הטרייה, לא רק מקצצים בבירוקרטיה שבתביעה ומאפשרים ללקוח לשלם על הטיפול ישירות מכספי חברת הביטוח ולא מכיסם, אלא גם מספקים שירות סביר ומאשרים ללקוחות כספים על טיפולים רפואיים בלי בעיות מיותרות.

לנו כלקוחות נותר אך ורק להנות מהשיפור בתנאים, ולבחור בחברת הביטוח שמקלה עלינו ככל האפשר; כאמור – כאשר אנחנו מקבלים טיפול רפואי הדבר האחרון שנרצה להתעסק איתו הוא טפסים, בירוקרטיות, תביעות והתעסקות מיותרת. עכשיו, משקבלה דיוידשילד רישיון ביטוח והיא אינה מסתמכת יותר על שירותי הביטוח של הפניקס, אין ספק שזה מחזק אותה אפילו יותר, ומייצב את הסיכוי להצלחה עתידית.

תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.